Extra felszerelések az autóinkhoz

Bármikor adódhat olyan helyzet, hogy hirtelen szükségünk van egy mikrobuszra, de nem rendelkezünk e fajta gépjárművel. Ilyen esetben a legcélravezetőbb, ha a kívánt időszakra a kisbusz bérlés lehetőségét vesszük igénybe. Mielőtt élnénk a szolgáltatással, érdemes jól körüljárni a témát és megbízható céget választani, ahol az autók állapota kiváló és rendszeres felülvizsgálatnak vannak kitéve. Az se utolsó szempont, hogy a kényelmünket is szolgálja, biztonságos és kellemes legyen a vele való utazás.

Milyen előnyökkel jár, ha a busz rendelkezik különböző extrákkal? Nézzük!!!

Jó, ha van egy járművön visszagurulás gátló rendszer, hiszen előfordulhat, hogy csak lejtőn van lehetőségünk parkolni. Onnan az elindulás sokkal macerásabb lesz és könnyen elindulhat az autó hátramenetbe, amivel akár személyi sérülést vagy károkat is okozhatunk. A rendszernek köszönhetően ez nem történhet meg, mivel úgy van kialakítva, hogy bizonyos ideig fenntartja a nyomást a fékrendszerben, amíg elengedjük azt és lábunkat áthelyezzük a gázpedálra. Hegynek felfelé, de lefele tartó menetbe is gond nélkül működésbe lép.

TempomatA tempomat nagyban megkönnyíti az utazást. Gondoskodik arról, hogy lábunk ne fáradjon el. Egy hosszabb utazás közben, például autópályán, elegendő beállítani a kívánt sebességet, majd bekapcsolni a funkciót, amivel az autó folyamatosan haladni fog anélkül, hogy nyomnunk kéne a gázpedált. Persze ettől függetlenül figyelmünket nem vehetjük le az útról, mert egy váratlan fékezés bármikor indokolttá válhat.

Egyre többen választanak mikrobuszt, ha nyaralni indulnak. Bármi is legyen az úti cél, a meleg idő beköszöntével egyre inkább számolnunk kell a vezetést is drasztikusan megnehezítő, tűző napsugárzással, illetve az egészségünkre káros UV sugárzással. Gondoskodhatunk azonban saját magunk és utastársaink védelméről, ha Llumar sötétített üveggel ellátott mikrobuszt választunk. Az árnyékoló fóliának köszönhetően a túl erős fénytől óvhatjuk meg a sofőrt, valamint a Napból érkező káros behatások sem jutnak keresztül a védelmen.

Nem csak nyáron vehetjük hasznát a biztonságunkat szolgáló extráknak. A rideg, zord időjárás során előfordulhat, hogy a külső visszapillantó tükrök eljegesednek. Sokszor a látási viszonyok ilyenkor egyébként is korlátozva vannak, így kritikus, hogy pontosan tájékozódjunk a forgalomban. Ezt segítik a dupla fűtéstükrök, amelyek segítségével még a legnagyobb mínuszok ellenére is tökéletesen látjuk a mögöttünk közlekedő gépjárműveket.

A legtöbb kisebb gyermekkel rendelkező család megtapasztalhatta, hogy a hosszabb utazás milyen kihívásokkal jár. A mikrobuszok lehetőséget adnak arra, hogy kényelmesebben és biztonságosabban tegyünk meg akár nagyobb távolságokat is. Szemünk fénye érdekében azonban elengedhetetlen, hogy az autós üléseket ISOFIX rendszerbe csatlakoztathassuk. Ez extra védelmet ad egy esetleges baleset bekövetkezte során.

Előző blog bejegyzésünk: Svájci sítúra bérelt autóval

teherautoberles.info

KEDVEZMÉNY:     VÉDELEM:

Rendőrség   Készenléti rendőrség   Kisbuszaink, mikrobuszaink a Pajzs technológiájú lopás - rablás gátló rendszerekkel felszereltek, hogy a lehető legbiztonságosabban utazhassanak

RÉSZLETEK    RÉSZLETEK

Mikrobusz bérlés elérhetőségek

Bestrent KFT.
1028 Budapest, Mária utca 7.
info@elitbuszberles.hu

+36703794294

Nyitva tartás:

(Minden esetben, telefonon előre egyeztessen!)

Hétfőtől - Péntekig:
de.: 08:30-10:00
du.: 15:00-17:00
Szombat - Vasárnap:
Előre egyeztetett időpontban - délután.