Gasztronómiai kalandozás mikrobusszal

Egy gasztronómiai út során felejthetetlen élményeket szerezhetünk, váratlan felfedezéseket tehetünk, meglepő és különleges ízeket kóstolhatunk, mindezt jellemzően kiváló társaság körében. A családdal, de a barátokkal is benevezhetünk egy ilyen utazásra, ahol jellemzően új embereket is megismerhetünk, így bővíthetjük kapcsolatainkat. Az efféle utazások során izgalmas tájakon mehetünk keresztül és megismerkedhetünk más kultúrákkal.

Balaton

A gasztronómiai kalandok akár egy hétig is eltarthatnak, viszont vannak lehetőségek hosszabb vagy rövidebb túrákra is, az időbeosztástól és az igényektől függően. Az ilyen utakat azért célszerű mikrobusszal megszervezni, mert jellemzően több településen is megállunk egy adott országon belül. A busz utasai jellemzően együtt vesznek részt a programokon, ami garantáltan összehozza őket, ráadásul, ha egy jó társaság kovácsolódik össze, akkor a hosszabb utak is rövidebbnek tűnnek.

Érdemes egy olyan hotelben lefoglalni a szálláshelyet, ami nagyjából egyforma távolságra van azoktól a településektől, amelyekre ellátogatunk majd, ez akkor bizonyul ideális megoldásnak, ha a falvak egymáshoz közel esnek. Ezen kívül csinálnak más típusú utakat is, amikor minden éjszaka más szálláshely fogadja az utasokat, ennek a megszervezése nem kis munkát és utánajárást igényel.

Az ételek és italok kóstolása természetesen a fő program az efféle eseményeken, de emellett rengeteg más élménnyel is készülnek a szervezők. Részt vehetünk például szakácsokkal közös főzőtanfolyamokon, borászok által levezényelt borkóstolókon, meglátogathatunk sajtmanufaktúrákat, csokoládégyárakat és persze piacokat, ahol helyi termelőkkel is cseveghetünk.

Az állomások megválasztásánál figyelembe kell venni a helyi specialitásokat. Ha például egy régióban híres a bor, feltétlenül kerüljön be a programba egy pincelátogatás, ahol nem csak a borokat kóstolhatjuk meg, hanem bepillantást nyerhettünk a borászat rejtelmeibe is.

Ehhez hasonló utakat mi magunk is szervezhetünk, hiszen ma már számos helyen bérelhetünk modern mikrobuszokat, amelyek nem csak légkondicionáltak, sok típusban tv is van, egy ilyen járművel pedig élmény az utazás is.

Korábbi blog bejegyzésünk: Tavaszi és nyári kirándulóhelyek

teherautoberles.info

KEDVEZMÉNY:     VÉDELEM:

Rendőrség   Készenléti rendőrség   Kisbuszaink, mikrobuszaink a Pajzs technológiájú lopás - rablás gátló rendszerekkel felszereltek, hogy a lehető legbiztonságosabban utazhassanak

RÉSZLETEK    RÉSZLETEK

Mikrobusz bérlés elérhetőségek

Bestrent KFT.
1028 Budapest, Mária utca 7.
info@elitbuszberles.hu

+36703794294

Nyitva tartás:

(Minden esetben, telefonon előre egyeztessen!)

Hétfőtől - Péntekig:
de.: 08:30-10:00
du.: 15:00-17:00
Szombat - Vasárnap:
Előre egyeztetett időpontban - délután.